2010. december 20., hétfő

EUROPEAN DogSHOW

2010. október 1. Péntek:
Korán hajnalban indultunk el frissen fürdetett vörös-fehérünkkel Szlovéniába. Az út nem volt nagyon hosszú és Celje-be érve is elég könnyen megtaláltuk az Európa Kiállítás helyszínét. Elérkezett a várva várt nap! Már arra is büszke voltam, hogy ott lehetek a kutyámmal. A pavilon dugig volt kutyákkal és emberekkel is, egy nem túl nagy helyet sikerült kisajátítanunk, hogy onnan várjuk a fiatal osztályos utolsó versenyünket. Meglepő volt, hogy négyen is versenyeztünk ebben a kategóriában. Sajnos a felvezetés nem volt tökéletes, mert nagy volt az izgalom, de másodikak lettünk, egy osztrák szuka győzedelmeskedett (Greenmore's Special Goldnuget To Simbic), akivel nem most találkoztunk először. A bírálati lapot megkapva, némi szomorúsággal írattuk be az eredményt: nagyon jó.
A kezdeti lehangoltság nyomban elmúlt, amikor már kipihentük az izgalmakat, és valóban tudtam örülni a megszerzett tapasztalatoknak, és be kell valljam, most először láttam élőben vörös-fehér kanokat is, akik közül a győztes kutya - United Spots Perfect Diamond t: Mathis Colombo Fiorella - igazán impozáns jelenség volt és szájtátva kísértem a szememmel, ahányszor felbukkant.
Vereségünket egy kis vásárlással enyhítettük, alaposan költöttünk az eurónkból a nálunk nem kapható kutyás felszerelésekre.
Habár nem hoztunk haza díjat, ismét ott voltunk, versenyeztünk és tapasztaltunk! Sokat tanultam, és megérte nevezni és részt venni az első kontinens kiállításon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése